6/10

Dopet gick bra, Milton satt jätte fint i älsklingens knä hela tiden och morrade lite åt den andra ungen haha :)
Efteråt samlades vi alla i lokalen mitt emot oss och åt pasta salad med kykling. Riktigt gott vard et.
Åt det nästan en hel vecka efter dopet. Blev riktigt mkt över med andra ord haha :)

Alla presenter var riktigt bra :) Overaller, ramar, kläder,pengar, adiads dräkt, adidas jacka, babygym. Men även lite smått och gott.
Tack så mkt säger Milton.

Milton har utvecklas riktigt mkt, han har redan uppnått alla målen som han ska kunna på 6-månaders kontrollen. Och det gjorde han ca 1-2 veckor innan han blev 5 månader ;)


Älsklingen har äntligen fått nytt schema och är ledig mer :) Det gillar väldigt mkt för innan jobbade han VARJE dag och då fick man knappt se honom :(

I 2 dagar irad har jag och Milton gått hemmifrån till min moster. (som bor vi malmö opera) är väldigt stolt över mig själv. Trodde aldrig att jag skulle gå så långt hehe :) Men det var skönt och tog bara ca 40 min. Men jag är inte den snabbaste människan heller :P

Imorgon är det dags för babysim igen :) riktigt roligt och skönt :) 35grader i vattnet. Då klagar man inte.
Milton tycker också det är roligt såklart, han får dyka under vattnet, flyta runt, jaga bad ankor och skratta med dom andra bebisarna :)

Har även börjat fundera på om jag ska gå till en öppenförskola som har baby café som är för barn under 1 år. Fast det är mellan 10-11.30 och Milton och jag, Mest jag är inte så morgonpigg haha.

Nu är det inte långt kvar till älsklingen slutar jobba :) och nu ska jag se klart filmen vi hyrde för någon dag sedan :)

Älskar er Kenny & Milton Rothman









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0